سوالات متداول نصب ردیاب
1. ردیاب خودرو راهاندازی اولیه نمیشود؟
کد تایید ورود به برنامه ردیابی را از کجا دریافت کنم؟
3. کد تایید ورود به برنامه به صورت خودکار پر نمیشود؟
4. چرا پیام "مجوزهای لازم جهت اجرای GPSPARS وجود ندارد" دریافت میکنم و برنامه بسته میشود؟
5. پیام "خطا در اتصال به سرور" دریافت میکنم. چرا؟
شما به اینترنت متصل نیستید. لطفا تنظیمات شبکه یا اینترنت خود را بررسی نمایید.
6. به اینترنت متصل هستم ولی در داشبورد همچنان "در جستجوی شبکه" بر روی لوگو GPSPARS نمایش داده میشود؟
اگر مطمئن هستید که ارتباط گوشی شما با اینترنت برقرار است. مدتی (حداکثر حدود ۳ دقیقه) صبر کنید تا برنامه به سامانه GPSPARS متصل شود. در صورتی که پس از گذشت زمان موردنظر، باز هم پیام “در جستجوی شبکه” را میبینید، لطفا از برنامه خارج شده و برنامه را به صورت کامل از حافظه در حال اجرا خارج نمایید و مجدد وارد برنامه شوید.
7. چرا وضعیت خودروی من در داشبورد بروزرسانی نمیشود؟
8. چرا وضعیت خودروی من در داشبورد با تاخیر بروزرسانی میشود؟
9. چرا گوشی من آژیر میکشد؟
10. چرا پیامک "خطر سرقت" خودرو برای من ارسال شده است؟
11. فرمان قطع برق صادر کردهام، ولی همچنان خودرو روشن است. چرا؟
12. فرمان وصل برق صادر کردهام، ولی همچنان خودرو روشن نمیشود. چرا؟
13. چرا قطع برق با تاخیر اجرا میشود؟
14. چرا وصل برق با تاخیر اجرا میشود؟
15. چرا پیام "فضای کافی جهت دانلود نقشه وجود ندارد" دریافت میکنم؟
16. چرا ولتاژ باتری در داشبورد صفر است؟
17.اختلال در جی پی اس چرا پیامی برای کاربر ارسال نمی شود؟
برای رفع اختلال باید دادهای برنامه gps حذف شوند
ابتدا در قسمت setting ( تنظیمات ) گوشی داده های برنامه gps حذف کنید
و مجدد وارد برنامه شوید.
18.چرا سیم کارت دستگاه خاموش است؟
دلایل زیر ممکنه وجود داشته باشد
۱. اتصالات برق دستگاه قطع شده باشد
۲. باطری خودرو از کار افتاده و و بر این اساس شارژ باطری دستگاه هم تخلیه شده
۳. سیم کارت دستگاه غیر فعال شده است
۴در موقیعتی خودرو قرار دارد که آنتن ندارد.
19.برای نصب مجدد اپلیکیشن باید چکاری انجام داد؟
مشترک گرامی
برای نصب مجدد و دریافت نسخه ۶.۲.۸ موارد ذیل اجرا شود
*ابتدا نرم افزار قبلی کلا حذف شود و در setting ( تنظیمات ) گوشی داده ها ی برنامه gps حذف شود
* سپس وارد سایت gppars.ir شده و بروی گزینه اندروید کلیک و انرا نصب و با درج شماره موبایل در محل مورد نطر و دریافت کد تایید وارد شوید
20.چرا در دستگاه اختلال بوجود می آید وارسال اطلاعات نمی دهد؟
21.چگونه خودرو با دستگاه جی پی اس کوبان را خاموش و روشن کنیم؟
برای خاموش کردن خودرو اگر رله توسط نصاب بسته شده باشد کلمه stop123456را به سیم کارت دستگاه بفرسید و برای مجوز روشنی resume123456 را به سیم کارت ارسال کنید
22.چگونه خودرو خود را با دستگاه جی پی اس کانکاس خاموش و روشن کنیم؟
23.پشتیبانی هزینه باز و بست دستگاه به چه صورت می باشد؟
مشترک گرامی
بررسی فنی دستگاه بصورت حضوری در دستور کار قرار گرفت توضیحا کارشناسان نصب بصورت مستقل هستند و اعزام احتمالی کارشناس و هزینه باز وبست دستگاه بعهده مشتری میباشد که در زمان انجام دریافت خواهد شد
24.برای فعال کردن شنود دستگاه کوبان چکاری نجام دهیم؟
برا فعال کردن شنود دستگاه کلمه monitor123456
را به سیم کارت دستگاه ارسال کنید سپس با زنگ زدن به سیم کات میتوانید شنود انجام دهید
برا عیر فعال کردن شنود کلمه tracker123456 را به سیم کارت دستگاه ارسال کنید.
25.چگونه از طریق وب خودرو را چک کنم؟
مشترک گرامی جهت ورود از طریق وب ابتدا لینک gppars.ir را باز کنید سپس اگر برای اولین بار هست روی گزینه ثبت نام و یا فراموشی کلیک کنید و پس از ورود با ثبت شماره موبایل خود کد دریافت کنید و رمز خود را با ی عدد شش رقمی ثبت و وارد وب شوید
26.چگونه به اپلیکیشن خود کاربر اضافه کنم؟