مزایای ردیاب در سرویس مدارس

زندگی امروزه به واسطه‌ی ازدحام جمعیت و حواشی‌های بسیاری که دارد والدین را در خصوص رفت و آمد‌های فرزندانشان نگران کرده است. آسیب‌های اجتماعی که امروزه کودکان و نوجوان را تهدید می‌کند به مراتب بیش از گذشته شده است. همچنین عدم کنترل و نظارت بر رفت و آمد‌های فرزندان به مدارس به نگرانی‌های افزوده و یکی از مهم‌ترین چالش‌های والدین است.

تحت هر شرایطی تامین امنیت بسیار مهم است؛ در خصوص تامین امنیت و کنترل رفت و آمدهای فرزندان به مدرسه یکی از بهترین راهکار‌هایی که خیال والدین را راحت می‌کند، مجهز بودن سرویس مدارس به ردیاب است. در این مقاله همراه ما باشید تا از مزایای ردیاب در سرویس مدارس را به‌طور ویژه صحبت کنیم.

ردیاب سرویس مدارس

ردیاب سرویس مدارس چیست؟

دستگاه ردیاب مجهز به یک جی پی اس است که با استفاده از آن می‌توان از موقعیت دقیق جغرافیایی خودرو و اشخاص یا هر وسیله نقلیه دیگر مطلع شد. از زمانی که جی پی اس اختراع شد شاید هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که این تکنولوژی بتواند به ‌آسایش روانی و امنیت ما تا این حد کمک کند. اما خوشبختانه امروزه با استفاده از ردیاب می‌توان از راه دور کنترل کاملی به پرسنل ادارات در حین ماموریت، رانندگان سرویس مدارس و پیک‌های ناوگان حمل و نقل داشت.

نظارت لحظه‌ای روی سرویس مدارس از مزایای ردیاب در سرویس مدارس است!!!!

در ایران برخی مدارس سرویس دارند و رفت و برگشت دانش‌آموزان به مدرسه و خانه با سرویس مدرسه صورت می‌گیرد. در این حالت مسئولان مدرسه مسئول تامین امنیت دانش آموزان هستند و هرگونه اتفاقی که در طول مسیر برای دانش‌آموزان روی بدهد باید پاسخ‌گو باشند. یکی از راهکار‌های که مدیران مدرسه می‌توانند برای نظارت لحظه‌ای روی سرویس مدارس داشته باشند، استفاده از ردیاب یا همان جی پی اس همراه است. با استفاده از ردیاب در هر لحظه به‌صورت آنلاین آفلاین خودرویی که حامل دانش‌آموزان به مدرسه و خانه است تحت کنترل خواهد بود.

استفاده از ردیاب در سرویس مدارس نگرانی والدین را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد!

اکثر والدین به دلیل آسیب‌های اجتماعی که امروزه وجود دارد نگران رفت و آمد‌های فرزندان خود به مدارس هستند. از طرفی عدم نظارت بر راننده سرویس مدرسه از راه دور نیز یکی دیگر از نگرانی‌های والدین است. وقتی در خودرو سرویس مدرسه جی پی اس نصب شود، در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توان در سریع‌ترین حالت ممکن اقدامات لازم را انجام داد تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرد.

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب مشاهده سرعت خودرو از راه دور است. با استفاده از ردیاب در سرویس مدارس والدین می‌توانند اطمینان حاصل کنند که خودروی حامل دانش آموزن با سرعت مجازی در حرکت است؛ اینگونه راننده نیز مسئولیت خود را بهتر انجام می‌دهد.

مزایای ردیاب در سرویس مدارس

امکان تعریف محدوده جغرافیایی برای سرویس مدرسه؛ احساس آرامش کنید!

گروگانگیری، آدم ربایی یا سرقت خودروی سرویس مدرسه از چالش‌های است که هر والدینی به آن فکر می‌کنند. به همین دلیل مدارس می‌توانند با خرید جی پی اس کوچک برای سرویس مدرسه، خیال والدین را از نظر ردیابی دقیق خودروی حامل دانش آموزان و نظارت از راه دور بر راننده، راحت کنند. چراکه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب امکان تعریف محدوده جغرافیایی است. چنانچه راننده از محدوده تعیین شده خارج شود برای مسئول مدرسه پیامک هشدار ارسال می‌شود؛ در این حالت مسئولان مدرسه سریعاً می‌توانند پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند تا از هرگونه بروز حادثه و اتفاقی جلوگیری شود.

استفاده از ردیاب ایمنی دانش آموزان و سرویس مدرسه را افزایش می‌دهد!

هر چه امکاناتی که یک مدرسه ارائه می‌کند بیشتر و در راستای تامین امنیت، آموزش و تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان باشد، والدین تمایل بیشتری به ثبت نام فرزند خود در چنین مدرسه‌ای دارند. بدون شک وقتی سرویس مدرسه‌ای مجهز به جی پی اس است و از راه دور نظارت کاملی به سرعت و موقعیت دقیق جغرافیایی خودروی حامل دانش آموزان دارد، حضور در چنین مدرسه‌ای امنیت و آسایش روانی را به دنبال خواهد داشت؛ در چنین شرایطی هم مسئولان مدرسه، راننده و هم دانش آموزان احساس بهتر و راحت‌تری داشته و والدین نیز در خصوص امنیت فرزندانشان آسودگی خاطر دارند.

خرید دقیق‌ترین ردیاب برای سرویس مدارس از جی پی اس خودرو

در این مقاله اهمیت استفاده از ردیاب برای سرویس مدارس را به‌طور ویژه بررسی کردیم. از مهم‌ترین دلایلی که باید هر سرویس مدرسه‌ای از ردیاب استفاده کند، تامین امنیت دانش‌آموزان، ردیابی دقیق خودرو به‌صورت لحظه‌ای، افزایش ایمنی برای دانش‌آموزان و سرویس مدرسه، کنترل سرعت خودرو و جلوگیری از آدربایی و گروگانگیری اشاره کرد.

چنانچه می‌خواهید برای سرویس مدرسه خود از ردیاب استفاده کنید باید از ردیابی دقیق و کیفیت ساخت آن اطمینان داشته باشید. جی پی اس پارس تخصصی‌ترین شرکت فروش ردیاب در ایران است و دقیق‌ترین و بهترین ردیاب‌های خودرو، ردیاب شخصی پرسنلی و ردیاب حیوانات را عرضه می‌کند. چنانچه برای خرید دقیق‌ترین ردیاب برای سرویس مدرسه سوالی دارید هم اکنون می‌توانید با شماره ۰۹۱۳۲۰۷۸۶۹۰ تماس بگیرید و از کارشناسان فروش مجرب جی پی اس پارس به رایگان مشاوره بگیرید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.