پیشرفته ترین ردیاب و دزدگیر ماهواره ای

پیشرفته ترین ردیاب ماهواره ای

جی پی اس و ردیاب خودرو PN-401 یکی از بهترین و پیشرفته ترین ردیاب ماهواره ای برای حفظ امنیت وسایل نقلیه از جمله خودروهای سواری سبک و سنگین و حتی موتور سیکلت ها به حساب می آید. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به قابلیت کارکرد ردیاب PN_401 بدون برق تا ۷۲ ساعت، سیستم شنود و از همه مهم تر قابلیت خاموش کردن ماشین از راه دور اشاره کرد.

پیشرفته ترین ردیاب ماهواره ای

در سال های اخیر گرایش به سمت استفاده از سیستم های مدرن امنیتی بیشتر شده است. یکی از بهترین و به رورترین فناوری های امنیتی ردیاب پیشرفته خودرو است. ردیاب ماشین مدل PN_401 ، پیشرفته ترین، کامل ترین و با کیفیت ترین ردیاب ایران رهیاب می باشد که تمامی امکانات را درون خود جای داده است. به جرات می توان گفت هیچ محصول مشابهی در برابر کارایی و کیفیت این GPS خودرو ، توان رقابت ندارد. سیستم امنیتی این ردیاب هوشمند خودرو بسیار دقیق است و مالک خودرو می تواند بدون هیچ گونه نگرانی از امنیت خودرو، از این ردیاب ماهواره ای خودرو استفاده کند.

دزدگیر و ردیاب ماهواره ای خودرو مخفی PN_401، پیشرفته ترین ردیاب ماهواره ای از نظر کاربران

ردیاب خودرو PN_401 بهترین مدل جی پی اس برای کسانی است که همیشه دغدغه امنیت خودروی خود را دارند. بدون هیچ گونه اغراق مکان یاب خودرو PN_401 بهترین و کاربردی ترین محصولی است که صاحبان خودرو برای تامین امنیت دارایی خود به آن نیاز دارند.

پیشرفته ترین ردیاب و دزدگیر ماهواره ای

ردیابPN_401 دارای امکانات کامل ترین ردیاب هوشمند خودرو است و قیمت مناسبی دارد. همچنین با عایق بندی بسیار مناسب در برابر آب، رطوبت، ضربه و حرارت اطمینان خاطر لازم در محصول برای استفاده افراد پیشینی شده است.

با نصب سیم کارت می توان ردیاب PN_401 را به خوبی کنترل کرد. طراحی مکان یاب PN_401 به گونه ای است که سازگاری کافی برای استفاده از تمام اپراتورهای همراه در آن وجود دارد. تجربه ما در ایران رهیاب نشان داده که می توان ردیاب PN_401 را با اختلاف به عنوان بهترین ردیاب خودرو از نظر کاربران دانست.

کاربرد های دزدگیر ردیاب خودرو PN_409، کامل ترین امکانات موجود در یک دزدگیر هوشمند خودرو

ردیاب ماهواره ای PN_401 را از نظر امکانات می توان فقط با ردیاب آهنربایی نظامی مقایسه کرد. این ردیاب ضدضربه و ضد آب است. از طرف دیگر امکانات برد بالا و باتری بسیار قوی این دزدگیر هوشمند خودرو را بسیار قوی تر از هم رده های موجود قرار داده است. نصب ردیاب نیز به سادگی انجام می شود که بر محبوبیت ردیاب ماهواره ای PN_401 افزوده است.

دزدگیر ماهواره ای خودرو PN_401 چه امکاناتی دارد؟ یک دزدگیر جی پی اس کامل

سیستم ردیاب PN_401  پیچیده ترین و پر امکانات ترین ردیاب موجود در بازار و جزو محصولات لوکس شرکت جی پی اس پارس می باشد. این ردیاب دارای امکاناتی همچون ردیاب آنلاین و آفلاین، ثبت مسیر های حرکت قبلی خودرو تا ۳ سال ،خاموش کردن خودرو از راه دور ، شنود پرقدرت صدای داخل کابین و راننده ، هشدار روشن شدن خودرو ، هشدار باز شدن درب خودرو ، اخطار ضربه به ماشین و تصادف است.

ردیاب خودروPN_401 به عنوان بهترین مدل مسیریاب خودرو، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که موجب شده این محصول را خاص تر کند. در ادامه به اختصار به بررسی امکانات ویژه این ردیاب اشاره می کنیم:

  • مشخص کردن محدوده جغرافیایی خودرو
  • امکان شنود صدای راننده با کیفیت بالا
  • اطلاع رسانی نسبت به باز شدن در خودرو
  • ارائه طول و عرض جغرافیایی و آدرس پستی
  • تعیین سرعت دقیق خودرو
  • ارائه تاریخچه مسیرهای پیموده شده تا ۳ سال اخیر
  • امکان خاموش کردن ACC
  • قابلیت تنظیم شماره SOS
  • پشتیبانی از قابلیت های SMS,GPRS,GSM
  • امکان خاموش کردن خودرو با ارسال یک پیامک

کنترل از راه دور و شنود صدا،مهم ترین ویژگی دزدگیر و ردیاب ماهواره ای خودرو PN_401

مهمترین ویژگی های ردیاب PN_401 را باید وجود سیستم شنود و امکان خاموش کردن خودرو از راه دور دانست. با نصب ردیاب ماهواره ای خودرو در صورت بروز سرقت ، می توان با ارسال پیامک، خودرو را در هرجای دنیا خاموش کرد. این ویژگی کاربردی امنیت اتومبیل را به طور چشم گیری افزایش می دهد. همچنین با قابلیت شنود ردیاب می توان صدای داخل کابین خودرو را به وضوح دریافت کرد. به این ترتیب حتی در صورت سرقت نیز دست سارق بسته است و به راحتی می توان موقعیت خودرو را پیدا کرد..

برای تهیه این محصول می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید. همکاران ما در جی پی اس پارس  آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان هستند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.